" تی شرت‌های رایگان " + تی شرت‌های میلیاردی
ساعت ۱:۱٠ ‎ب.ظ روز ٢ خرداد ۱۳۸۸ : توسط :

»» یه گزارش تصویری ازساده زیستی ستادهای آقای میرحسین+اصلاح الگوی مصرف

»» در حالی که میرحسین در بیانیه‌ای براجتناب از هزینه‌های گزاف تبلیغاتی تأکید کرده و خواستار آن شده بود که برای دوری از اسراف کاری حتی عکس‌اش نیز توسط ستادهایش چاپ نشود، خبرهای رسیده حاکی از آن است که این رویکرد موسوی، مورد توجه ستادهایش واقع نشده است.

»» شنیده شده، مسؤولان برنامه‌های انتخاباتی میرحسین با یکی از بنکداران تهران توافقاتی را مبنی بر تهیه تی‌شرت‌های سبز رنگ داشته‌اند. اخبار موثق حاکی است، رقم این قرارداد حدود 5 میلیارد تومان بوده است. البته هزینه دیگر اقدامات تبلیغاتی اینچنینی مانند تهیه شال،‌کلاه، هدبند و... سبزرنگ هنوز مشخص نیست.

»» از سوی دیگر شنیده شده تهیه چادر و مانتوهای سبزرنگ نیز به طور جدی در دستور کار مسؤولان ستاد میرحسین قرار گرفته است.

»» تی شرت هایی به رنگ های سبز و سفید با تصویری از میرحسین و عبارت " رأی من موسوی "

»» میرحسین موسوی در بیانیه انتخاتی اش در 20 اسفند87 : از نظر من نوشته ساده یک شهروند علاقه‌مند به سرنوشت کشور در پشت شیشه مغازه‌اش دلنشین‌ترین و موثرترین الگوی تبلیغاتی است. این نه بدان معناست که استفاده از تصویر را الزاما مسرفانه و یا فریبکارانه بدانم، بلکه می‌خواهم از کارهایی که شایعه شیوعشان را در فصول انتخابات شنیده‌ام، و امیدوارم هرگز واقع نشده باشند، به اکیدترین وجهی پیشگیری کنم.

»» ...


به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، عصر ایران نوشت؛ حامیان میرحسین موسوی ، اخیراً تی شرت هایی به رنگ های سبز و سفید با تصویری از میرحسین و عبارت " رأی من موسوی " تهیه کرده‌اند که قرار است بین مردم و به ویژه در تجمعات انتخاباتی وی توزیع گردد.
این درحالی است که پس از تعیین رنگ سبز به عنوان نماد انتخاباتی میرحسین ، قرار بود حامیان میر حسین ،خود به تهیه لباس سبز و پوشیدن آن اقدام نمایند تا ستاد میرحسین - که بر عدم تمکن مالی خویش تاکید دارد - متحمل هزینه های سنگین تولید این لباس ها نشود.
با این حال و با وجود بیانیه اولیه میرحسین ، اقلام سبز رنگی مانند شال و تی شرت ، توسط ستادهای وی تولید شده اند و از جمله طبق اطلاع رسانی صورت گرفته در دانشگاه تهران (تصویر ) قرار است به شرکت کنندگان در گردهمایی دوم خرداد ، "پک تبلیغاتی " شامل شال و تی شرت و ... داده شود که چنین رویکرد پرهزینه‌ای ، در تضاد با مواضع اولیه اعلام شده از سوی نخست وزیر سال های دفاع مقدس است و قطعاً می تواند در نگرش مردم به فردی که با شعار دوری از ریخت و پاش های تبلیغاتی پا به میدان گذاشته است ، تأثیرات منفی داشته باشد.
عصر ایران نوشت؛ میر حسین موسوی در بیانیه انتخاتی اش در 20 اسفند 87 نوشته بود: در جریان فعالیت‌های انتخاباتی، ستاد اینجانب حق چاپ و تکثیر عکس مرا نخواهد داشت و از علاقه‌مندانی که ممکن است به صورت خودجوش وارد صحنه تبلیغات شوند نیز انتظار دارم که به این خواست خدمتگزار خود توجه کنند.
از نظر من نوشته ساده یک شهروند علاقه‌مند به سرنوشت کشور در پشت شیشه مغازه‌اش دلنشین‌ترین و موثرترین الگوی تبلیغاتی است. این نه بدان معناست که استفاده از تصویر را الزاما مسرفانه و یا فریبکارانه بدانم، بلکه می‌خواهم از کارهایی که شایعه شیوعشان را در فصول انتخابات شنیده‌ام، و امیدوارم هرگز واقع نشده باشند، به اکیدترین وجهی پیشگیری کنم.

(http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803020278)

»» تی شرت های میلیاردی:

تی‌شرت‌های میلیاردی
وطن‌امروز: هواداران میرحسین موسوی در تلاشند تا برای «همایش دوم خرداد» به شکل‌های مختلف اقدام به جلب توجه افکار عمومی کنند.در همین راستا طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر تدارک برخی اقلام به عنوان هدیه به حضار در همایش، منتشر شد، که بلافاصله برگزارکنندگان این همایش اقدام به تکذیب این اخبار کردند. اما عکس بالا که اطلاعیه‌ای برای ترغیب دانشجویان به حضور در این همایش است، طی روزهای اخیر در دانشگاه‌های تهران منتشر شده است. از سوی دیگر شنیده شده، مسؤولان برنامه‌های انتخاباتی میرحسین با یکی از بنکداران تهران توافقاتی را مبنی بر تهیه تی‌شرت‌های سبز رنگ داشته‌اند. اخبار موثق حاکی است، رقم این قرارداد حدود 5 میلیارد تومان بوده است. البته هزینه دیگر اقدامات تبلیغاتی اینچنینی مانند تهیه شال،‌کلاه، هدبند و... سبزرنگ هنوز مشخص نیست. از سوی دیگر شنیده شده تهیه چادر و مانتوهای سبزرنگ نیز به طور جدی در دستور کار مسؤولان ستاد میرحسین قرار گرفته است.گفتنی است پیش از این میرحسین موسوی بر عدم بهره‌وری از تبلیغات انتخاباتی تأکید و حتی در بیانیه‌ کاندیداتوری خود تصریح کرده بود که برای حمایت از وی، صرف نوشتن نام او پشت شیشه‌ مغازه‌ها کافی است.
(روزنامه وطن امروز؛ پنجشنبه, 31 اردیبهشت 1388)

»» گزارش تصویری:

 

تبلیغات انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران

تبلیغات انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران

تبلیغات انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران

تبلیغات انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران

تبلیغات انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران

تبلیغات انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران

تبلیغات انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران

تبلیغات انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران

»» راستی مقام معظم رهبری(حفظه الله) در کردستان فرمودند: بهترین کاندیدا کسی است که ساده زیست باشد و از اشرافیگری به دور.